سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 13 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۰:۴۵:۳۶

توسعه صنعت بانکرینگ نیازمند همت ملی است

باشگاه خبری فراساحل: دبیر انجمن بانکرینگ گفت: صنعت بانکرینگ بدون همکاری، امکانات و آمادگی سازمان بنادر و دریانوردی محقق نمی‌شود. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مانا محمد رضا فیاض‌ که در آغاز به کار اولین سمینار سوخت‌رسانی دریایی در خلیج فارس، سخن می‌گفت، اظهار داشت: موضوع سوخت‌رسانی دریایی در خلیج فارس یکی از دغدغه‌های مهم است که سال‌ها درباره آن بحث شده است.


سفیر سابق ایران در امارات ضمن اشاره به پیشرفت‌های بندر فجیره امارات در حوزه سوخت‌رسانی دریایی، مهمترین عامل برای پیشرفت ایران را در این زمینه سرمایه‌گذاری و همت ملی دانست و عنوان کرد: آمار و ارقام می‌گوید ما در این زمینه فرصت‌ها را از دست داده‌ایم بنابراین باید برای بهره‌مندی از فرصت‌های باقی مانده ملی عمل کنیم. فیاض امکانات و موقعیت جغرافیایی بنادر کشور را برای توسعه صنعت بانکرینگ بسیار مناسب اعلام کرد و گفت: صنعت بانکرینگ بدون همکاری، امکانات و آمادگی سازمان بنادر و دریانوردی محقق نمی‌شود. البته وزارت نفت نیز به عنوان ضلع سوم نقش بسیار مهمی‌ در توسعه این صنعت دارد.


دبیر انجمن بانکرینگ، برگزاری نخستین سمینار سوخت رسانی دریایی ‌در خلیج فارس را به فال نیک گرفت و خاطر نشان کرد: امیدواریم‌ با توجه به ارزش افزوده قابل توجه موجود در این صنعت و میزان اشتغال‌زایی آن جلسات هماهنگی در‌ این‌باره محدود به این سمینار نباشد و به صورت دوره‌ای و یا هر ماه در سازمان بنادر برگزار شود. لازم به توضیح است که نخستین سمینار سوخت‌رسانی دریایی در خلیج فارس با ابتکار انجمن صنعت بانکرینگ و سازمان بنادر و دریانوردی، هم‌اکنون در محل این سازمان در حال برگزاری است.



  کد خبر : 2212
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :